Spoookii! *host*

Foto och den spöklika redegeringen: Jaaaag!  Lite läskig är den väl..? ;)
Hej! Hade glömt bort att jag hade sovmorgon idag, men som tur var kom jag på det innnan jag han gå till skolan! Tänkte visa er hur det ser ut nu när jag klipt mig, men nu när jag har fotat bilderna så ser jag att det inte är någon skilnad alls! Så det är bara onödigt att visa. I eftermiddag tänkte jag i alla fall att ni kan få se jeansen som ja köpte i helgen. Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det väl dags att dra till plugget.

Kommentarer
Postat av: awies

gå in på min blogg och anmäl dig till dagens blogg ! :P

2011-03-30 @ 17:07:09
URL: http://awies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag minnas dig??

E-postadress: (Syns inte på bloggen)

Bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0