Mycket skratt blir det!

Här sitter jag och smaskar på överblivet smågodis! Härligt, eller hur!? Träningsdagen var riktigt rolig med mycket skratt och bra fotboll! Först hade vi träning som gick bra, sedan joggade vi, åt lunch, hade teori och träninsmather! Vi van första med 2-1 och andra med 1-0. Nu ska jag aldeles strax gå på restaurang för att fira mammis! Därför kommer uppdateringen vara dålig under kvällen men jag ska försöka hinna ställa in ett tidinställt inlägg!

Foto: Jag  Redegering: Jag (vet den blev misslyckad..)  Kamera: Canon Eos 400D

Kommentarer
Postat av: Vendela

misslyckad?? de var ju hur snyggt som helst!

2011-03-19 @ 17:57:15
URL: http://vendelaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag minnas dig??

E-postadress: (Syns inte på bloggen)

Bloggadress:

Din komentar:

Trackback
RSS 2.0